Codename Mira

Mira kódnéven fejlesztek egy keresőrendszert. Mondatértelmező rendszere képes a legkülönbözőbb kérések teljesítésére is. Gyere a blogomra és kövesd a fejlesztés történetét. A rendszer indulása: 2009. Január 5.

Friss topikok

  • Szücs József: @zooDoo: A kereső él és virul új neve Bluu lett. Azért nem szerettem volna postokban írni róla, m... (2009.08.14. 11:27) 100%-os képzőkezelés
  • atomvillanas: szia! fel tudnad velem venni a kapcsolatot a mosquito at seoblog pont hu cimen? koszi szepen! ... (2009.08.12. 09:55) Fejlemények
  • zooDoo: gondoljuk. Munkatársak: Józsi bácsi a büféből Feri bácsi a takarító. stb. (2009.04.01. 12:57) Teljes rendszer átírása
  • werjio: Itt van néhány: www.kislexikon.hu/ Ez nagyon jónak tűnik, szerintem vele érdemes lenne felvenni ... (2008.12.13. 07:59) Magyarázó
  • werjio: Szia, Egy hasonló funkciót találtam a google-nál is, nézd meg hátha ad új ötleteket: labs.google... (2008.12.13. 07:49) Asszociáció

Linkblog

Üdvözlök mindenkit a blogomban

2008.06.10. 16:25 | Szücs József | Szólj hozzá!

Szűcs József vagyok. 2. éve a Debreceni Egyetem Mérnök Informatikus hallgatója. Középiskola előtt mindig is az volt az álmom, hogy én fogom megcsinálni az első olyan számítógépes programot amely gondolkodik. De a középiskola valahogy elhitette velem, hogy nem tudom megcsinálni, igaz szerepet játszhatott, hogy az én figyelmem sem igazán az intelligens programozás felé irányult. De jött az egyetem és minden megváltozott.

Egy hirtelen jött ötlet, rá 2 hónapra az első működőképes prototípus. Már egy éve fejlesztem a rendszert és majdnem kész. Nem tud gondolkodni viszont a keresési algoritmusa...

Megfejelve az egyedülálló mondatértelmezéssel...

Mit jelent ez? Beírod neki: "Mit jelent a window?" Válaszként megkapod, hogy ablak. Vagy beírod: "Mikor indul busz Budapestről Debrecenbe?" Válaszként megkapod a megfelelő menetrendet.

A következőkben mindenki nyomon követheti a rendszer fejlesztésének befejező szakaszát. Videókat és képeket fogok feltölteni. A rendszerem címét nem árulom el.

Az első videót hamarosan feltöltöm.

Várom a rendszerrel kapcsolatos hozzászólásokat.

Címkék: kereső intelligens

A bejegyzés trackback címe:

https://mirasearch.blog.hu/api/trackback/id/tr67513217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása